03-6815381

שולחן כתיבה – גובה מומלץ?

כשילדיכם הולכים למסגרת בית הספר כדאי לתכנן את עיצוב החדר שלהם בקפידה ובתכנון מראש. החדר שלהם יכיל מעתה ואילך שולחן, כיסא, מדפי אחסון וכו'. כל אלה רצוי שיהיו נוחים, פרקטיים ויענו על צרכיהם, כמו כן רצוי שהחלל של ילדיכם ישדר אסתטיקה וסדר כדי שיאפשר לו לשקוע ולהתרכז במלאכתו באופן יעיל.

 

קטלוג שולחן כתיבה מומלצים

פינת העבודה של ילדיכם וגובה שולחן הכתיבה בפרט הוא דבר חשוב. השולחן והכיסא הנוחים שתואמים את גובה ילדיכם, יאפשרו לילדיכם לשבת ולשקוד על שיעורי הבית שלהם ביתר נעימות ויעילות. אז כיצד בוחרים את השולחן הראוי ולמה חשוב לשים לב?

לצפייה בקטלוג שולחנות כתיבה משרדיים >> לחץ כאן

שולחן כתיבה – גובה מומלץ

מומלץ מאוד לרכוש לכל ילד שהתחיל את בית הספר, שולחן כתיבה וכיסא מתאימים למידותיו, זאת על מנת להטמיע בו את הרגלי העבודה הנכונים כבר מגיל צעיר. כל סביבת העבודה אמורה להתאים למידות שלו ומומלץ עוד שתהייה מודולרית ותוכל לגדול יחד אתו. יועצים ופיזיותרפיסטים ממליצים על גובה שולחן כגובה המרפקים של הילד בזמן שהוא יושב זקוף על הכיסא שלו, והרגליים שלו אמורות להיות בו בזמן חופשיות על הקרקע.

להלן עוד מספר כללים שיסייעו לכם בעת בחירת שולחן כתיבה מעוצב הולם לילדיכם:

  • הגובה הסטנדרטי הרצוי הוא בסביבות 75 ס"מ.
  • עומק אופטימלי לשולחן הוא עד 80 ס"מ.
  • אורך שולחן מומלץ עד מטר וחצי.
  • תבחרו פינת עבודה שקרני האור אינם מסנוורים, רצוי אזור שבו האור נעים ומתפזר בחלל.

מקומות אחסון

חשוב שיהיו מקומות אחסון לכל החפצים וכל המחברות ושאר התכולה של הילד. הסדר והארגון מאוד מסייעים על יעילות העבודה של הילדים. גם הגישה אל מקורות האחסון צריכה להיות נוחה, שהמדפים יהיו נמוכים ובטוחים. אפשר לשלב לשולחן הכתיבה תאים קטנים לכל מכשירי הכתיבה שלהם, שהספרייה תהייה עם חלוקה לתאים, שיהיה קל לשלוף מתוכה ספרים או מחברות.

פונקציונאליות

חדר הילדים צריך להיות באופן כללי פונקציונלי ונוח גם בפרטים הקטנים. מנורת שולחן שהיא מתכווננת, תומכי ספרים וקופסאות לאחסון משחקים ועוד. אלה יהפכו את החדר לסביבה נקייה ומסודרת בעיניים של ילדיכם ויאפשרו לו להתרכז בכל מלאכה שיעסוק בה.

קטגוריות מומלצות עבורכם: שולחנות מחשב

זמינים לכל שאלה
זמני אספקה מהירים
× יצירת קשר בוואצפ