03-6815381

6 טעויות בעיצוב משרדים

עיצוב ריהוט משרד צריך להיעשות בצורה חכמה ויעילה. עיצוב המשרד הוא לא רק עניין אסתטי ומיתוגי, הוא קשור גם לעובדים שלכם ולמחויבות שלהם וכמו כן לתפוקות וליצירת החיבור למקום העבודה. בנקודות הבאות תוכלו למצוא מידע מקיף על נושאים שנדרש לחשוב עליהם בעת עיצוב המשרד. את המידע תוכלו ליישם אם אתם משפצים משרד קיים או במידה ואתם רוצים לשדרג עוד יותר את המשרד הקיים שלכם.

דלפק קבלה למשרד

בחירת משרד שלא מתאים לעסק

לפני שאתם נכנסים למשרד, חשוב לוודא שהוא אכן תואם את הצרכים שלכם. עם כל הכבוד למה שאפשר לעשות עם עיצוב פנים נכון, עדיין יש נתונים בסיסיים שאי אפשר לשנות. נתונים כאלה יכולים להיות השלד של המשרד והמיקום שלו. רצוי לבדוק שחלוקת החלל שיש במשרד שאתם רואים, אכן מתאימה לכם ולא להסתכל רק על הטווח הקצר אלא על הטווח הארוך. הכוונה היא שיכול להיות שתעסיקו עובדים בהמשך ועל כן תצטרכו יותר מקום במשרד ולכן רצוי להימנע מלחשוב רק על המצב העכשווי של העובדים שלכם. יש גם לקחת בחשבון שבלא מעט מקרים מי שמפרסם משרדים להשכרה או למכירה, מפרסם את שטח הברוטו של המשרד ואז המשרד נראה גדול אבל בפועל השטח נטו שלו הרבה יותר קטן. חשוב לציין שיש גם לשים לב לגובה התקרה שיש במשרד.

טיפ של מעצבת פנים בוגרת לימודי עיצוב פנים: גובה התקרה עשוי להשפיע מאוד על הריהוט המשרדי הנדרש, תחושת המרחב ועל האווירה וסביבת העבודה בעסק. קחו בחשבון שתקרה נמוכה תתאים למשרדים וקליניקות המעוניינים לשדר אינטימיות ואילו אם מדובר על משרד שרוצה לשדר עוצמה ויוקרתיות, אנו ממליצים על תקרה גבוהה יותר בשילוב ריהוט משרדי מסיבי ומסוגנן.

דלפק קבלה

דלפק קבלה הוא "הפנים" של המשרד, חשבו על דלפק המתאים לניצול מקסימלי של מבואת הכניסה למשרד. דלפק קבלה צריך להיות ראוי לאופי הפעילות ומעוצב בהתאם, שכן זהו המקום הראשון שבו אתם מקבלים את הלקוחות שלכם. אם יש לכם משרד קטן יחסית, העדיפות היא לרכוש דלפק קבלה פינתי או דלפק קטן יחסית.

עיצוב אקראי ללא תכנון

אתם תמיד צריכים לזכור שהמשרד שלכם הוא כרטיס הביקור של העסק. על כן, עליכם גם לא להתעלם מעניין המיתוג. לשם כך, יהיה עליכם להשקיע בבחירת ריהוט משרדי מתאים, הכיסאות, צבע הקירות ועוד. כל אלו צריכים להתחבר באופן ישיר גם למיתוג של העסק ולכל המסרים שהוא רוצה להעביר.

מטבח

בדרך כלל, יש שעה בצהריים שכל העובדים מתכנסים על מנת לאכול. אם יש מטבח קטן, העובדים לא יוכלו לשבת בו בנוחות. חשוב מאוד לצור פינה מסודרת לישיבה. אפשר לעשות זאת סביב שולחן משותף עם כסאות מחשב איכותיים שישדרו יוקרה וכמובן נוחות. כך שאם יש לכם מטבח קטן, אפשר להקצות מקום בחלל המשרד ובו לשים שולחן מרווח וכך כל העובדים יוכלו לשבת יחד.

אקוסטיקה

עבודה בסביבה רועשת לא מאפשרת לעובדים להתרכז בעבודה שלהם. לכן כאשר אתם בוחרים משרד, וודאו שיש בו אקוסטיקה טובה. חשוב מאוד שתהיה תקרה אקוסטית, קירות מבודדי רעש וכמו כן חלונות מבודדי רעשים במיוחד בחדרי ישיבות ובחדרי מנהלים.

רהיטים במשרד

יש לבחור רהיטים עם עיצוב מינימליסטי. יש כל מיני ארוניות, שידות מעוצבות, שולחנות משרדיים וכמו כן רהיטים נוספים שיכולים לשדר צבעוניות ולהוסיף לעיצוב המשרד. רצוי גם להשתמש בפתרונות אחסון חכמים ומעוצבים ובכך להימנע משידור של אווירה משרדית עמוסה מדי.

זמינים לכל שאלה
זמני אספקה מהירים
× יצירת קשר בוואצפ