03-6815381

6 כללי ברזל לבחירת חברה להובלת ציוד משרדי

 

בימים אלה, עם סיום שנת הפעילות האזרחית, חברות רבות נערכות למעבר ושינוי מקום הפעילות שלהן, דבר שיוצר ביקוש מוגבר לשירותי הובלות משרדים. בענף שסובל לעתים ממוניטין בעייתי, אנו מאמינים שכל מי ששוקל לשכור חברת הובלות, חייב להכיר מספר כללים שיכולים לעשות את ההבדל בין מעבר מוצלח לאחד בעייתי. בניגוד להובלות דירה, הובלות של ריהוט משרדי, כרוך בלוגיסטיקה רחבה יותר והסיכונים אליהם חשוף העסק גדלים באופן משמעותי.

לאור החשיבות של בחירת חברת הובלות איכותית, לרכז בעבור גולשי האתר מספר נקודות לבחירה מוצלחת של מובילים.

על ההבדל בין הובלת דירה להובלה של ציוד משרד

נקדים ונאמר שלחשיבות המובילים שיבצעו את ההובלה חשיבות גדולה מאוד ולא משנה אם מדובר בציוד משרדי או תכולת דירה. יחד עם זאת, כאשר עוסקים במשרדים, החשיבות של שירות ויעילות, מקבל ערך מוסף מאחר ומשרדים מייצגים גוף עסקי ופגיעה בשגרת העבודה עשויה להביא לאי נוחות במקרה הטוב ולהפסדים במקרה החמור יותר. לכן, בהובלות משרדים עומדים בפני בעלי העסק כלים נוספים – כאלה שאינם קיימים במעבר דירה והיכרות עם הכלים הללו יהפכו את המעבר לנסבל בהחלט.

שולחן מנהלים עם כסא מנהלים שחור וארון מדפיםהיערכות וקיום מכרז בעת הצורך

היערכות מוקדמת למעבר משרד היא אולי הנקודה החשובה ביותר מאחר שהיא מאפשרת תכנון קפדני ובחירה בבעלי מקצוע על פי קריטריונים אובייקטיביים ולא בעקבות לחצים כאלה ואחרים. מעבר לכך, הובלה של ציוד משרדי כרוכה לעתים בלוגיסטיקה מורכבת ועל כן החשיבות של היערכות מוקדמת גבוהה במיוחד – אחת כמה וכמה כאשר מדובר בחברות גדולות שמקיימות מכרז בין מספר חברות הובלה.

נציג מלווה

אחד הדברים שכל מי שמוביל ציוד משרדי צריך לחשוב עליו ולדרוש אותו הוא הימצאותו של נציג מלווה מטעם חברת הובלות. הנציג צריך להיות מקצועי שביכולתו להדריך אתכם, לתכנן את המעבר באופן היעיל ביותר ושבסמכותו לקבל החלטות – החל משעות המעבר ועד לאספקת חומרי אריזה.

שירותי אריזה ואבטחה

אחד הדברים שמאפיינים כמעט כל עסק הוא הימצאותו של חומר עסקי רגיש הכולל מסמכים ומערכות מחשוב. אף אחד מאתנו אינו מעוניין שמישהו לא אמין יוביל את המחשבים או יארוז את המסמכים ועל כן חלה החובה לבחור בחברה עם מוניטין בשירותי אריזות קרטונים למעבר דירה או משרד – כזאת שעובדיה עוברים בדיקות רקע. מעבר לכך, הקדישו זמן לבחירת מי מצוות העובדים שיפקח על התהליך תוך סימון הארגזים ורישום מפורט אודות מה יצא מהמשרד הישן, באיזו משאית הוצב והאם הגיע ליעדו החדש בשלום.

פירוק והרכבת ריהוט משרדי

פירוק והרכבה של ציוד משרדי הוא חלק בלתי נפרד מכל תהליך מעבר. על מנת לבצע אותו כהלכה ומבלי לגרום לנזקים שישפיעו על כשירותו לאורך זמן, יש לדרוש בעל מקצוע מומחה בתחום. חברות רציניות יציעו לכם שירותי נגרות כחלק מהחבילה הכוללת של ההובלה, שירות שללא ספק ייעל את התהליך ויהפוך אותו לשקט ובטוח יותר.

הובלה לילית

הובלה של ציוד משרדי צריכה להיעשות תוך כדי השפעה מינימלית על המהלכים העסקיים. תארו לעצמכם שאתם מעבירים משרד במהלך היום בעיר תל אביב, בשעות שעומסי התנועה ובעיות החניה הם עניין שבשגרה. לכן, במקרים רבים כדאי לשקול ולבצע הובלה לילית בשעות שבהן אין פקקים ובטח שלא בעיות חניה. המעבר יתבצע באופן מהיר במיוחד ולעתים קרובות כמעט שלא ישפיע על הפעילות העסקית. עובדי המשרד יסיימו את יום העבודה, ההובלה תתבצע בשעות הערב והלילה ולמחרת המשרד החדש יהיה מוכן לקלוט את העובדים ולהמשיך בעבודה.

חוזה

חוזה הובלות הוא מהצעדים שחייבים לבצע לפני כל הובלה – אחת כמה וכמה כאשר מדובר בהובלות של משרד. אנו מציעים להיוועץ בעורך דין על מנת לנסח חוזה ברור שכולל את כל הפרטים הרלוונטיים – לרבות שעת ההובלה, מספר מובילים, מספר וסוגי הרכבים, שירותים נלווים, מחיר וכל פרט אחר שנראה לכם הגיוני. מעבר לכך, החוזה צריך לכלול סנקציות אפשריות במקרה שמי מהצדדים לא עמד בו.

הובלת ציוד משרדי יכולה להיות מורכבת ומרובה בסיכונים אפשריים. היערכות מוקדמת ותכנון קפדני של כל הפרטים לצד שכירת בעלי מקצוע אמינים ומיומנים, הם המפתח להצלחת המעבר ולפגיעה מינימאלית בפעילות העסקית של המשרד.

עבור אל : פינות ההמתנה, ארונות משרדיים, כסאות משרדיים, אביזרים לשלוחנות

זמינים לכל שאלה
זמני אספקה מהירים
× יצירת קשר בוואצפ