03-6815381

בחירת חברה לניקוי ריהוט משרדי ומשרדים

כל משרד חייב תמיד להיות נקי ומסודר, בין אם מגיעים אליו לקוחות או אורחים ובין אם לא. זו הסיבה שמנהלי משרדים רבים לא מקלים ראש בנושא של בחירה נכונה של חברת ניקיון משרדים ודואגים לבחור חברה שיש לה ניסיון ו-וותק רבים ושורה ארוכה של לקוחות מרוצים וממליצים. ניקוי המשרד חייב להתבצע באופן רציף ושגרתי על מנת שלא תצטברנה כמויות גדולות של אבק ולכלוך וכמובן כדי לשמור על ריהוט משרדי תמיד נקי, נעים ויהווה סביבת עבודה נוח ובריאה עבור כל מי שנמצא בו.

כאשר מחפשים שירותים מקצועיים של ניקיון משרדים חשוב מאד להגדיר מה תדירות הניקיון הדרושה ואילו פעולות ניקיון דרושות. כפי שכל משרד מתנהל בדרך שונה ובתחום עיסוק שונה – כך צרכי הניקיון של כל משרד יהיו אחרים ושונים. כך למשל יהיו משרדים שכחלק מפעולות הניקיון יהיה צורך בשאיבת שטיחים והשקיית עציצים וצמחים ובמשרדים אחרים כלל לא יהיו שטיחים ושירות זה לא יהיה דרוש. לעומת זאת ישנם משרדים בעלי יותר ממפלס אחד שבהם יש צורך בשירות של ניקוי מדרגות או מעלית.

חדר ישיבות נקי עם כסאות צבעונייםאיך בוחרים חברת ניקיון משרדים?

כאמור, חשוב מאד לבחור חברה שיש לה וותק וניסיון רבים בתחום. תמיד כדאי לשאול קולגות או חברות נוספים בקרבת מקום על אילו חברות ניקיון הן ממליצות. חשוב לוודא שהחברה פועלת על פי דרישות החוק ומעסיקה עובדים תוך שמירה על כל הזכויות הסוציאליות שלהם, עושה שימוש בחומרי ניקוי איכותיים על מנת להשיג תוצאות ניקוי מעולות וכמובן שהמנהלים שלה פתוחים לבקשות או שינויים שהלקוח צריך מדי פעם. לאחר שבוחרים את החברה שתבצע את פעולות הניקיון ישנן הגדרות שחשוב לעבור עליהן ביחד.

לאחר הבחירה בחברת ניקיון משרדים חשוב להגדיר אילו פעולות ניקיון חשובות ומהותיות ועל אילו אפשר לוותר, אילו פעולות כלל אינן רלוונטיות (כמו ניקוי חדרי שירותים או מדרגות), האם יש צורך בשטיפת כלים על בסיס יומיומי וכמובן כל בקשה אחרת שיש למנהלי המשרד. זו הדרך הנכונה להתחיל באווירה טובה ובשיתוף פעולה מלא את הדרך החדשה עם חברה המתמחה בתחום של ניקוי משרדים ואפשר לסמוך עליה לביצוע פעולות אלה על בסיס קבוע ושגרתי ללא תקלות או בעיות.

כאשר מקפידים על ניקיון משרדים אין ספק שהמשרד תמיד ייראה כמקום נקי ומסודר ששמים לב בו לכל הפרטים הקטנים על מנת שהוא יהווה סביבת עבודה נעימה ופורייה עבור העובדים. כאשר המשרד מנוקה על בסיס יומיומי ושגרתי העובדים יחושו שסביבת העבודה שלהם חשובה למנהלי המשרד ויגיעו לעבודה עם הרבה יותר מורל, מצב רוח ומוטיבציה לבצע עבודה טובה מאד ולא פחות מכך. שיתוף הפעולה המלא בין חברת הניקיון לבין מנהלי המשרד חשוב אף הוא לשם יצירת יחסי גומלין חיוביים וטובים בין כל הצדדים.

זמינים לכל שאלה
זמני אספקה מהירים
× יצירת קשר בוואצפ